Skulle kunna vara jag, men jag är ju här så det är inte jag.
Marcus: Då kan vi ju i alla fall stryka en på listan.
Alla som gillar skum?!
Ponder: Sant.
Grymt trist då man vet vilket elände det blir med pumparna!
Viktoria: Jag kan ingenting om pumparna, så jag litar på dig! Däremot kan jag ana att det inte är hälsosamt för fontänen,
Skulle kunna vara jag, men jag är ju här så det är inte jag.
SvaraRaderaMarcus: Då kan vi ju i alla fall stryka en på listan.
SvaraRaderaAlla som gillar skum?!
SvaraRaderaPonder: Sant.
SvaraRaderaGrymt trist då man vet vilket elände det blir med pumparna!
SvaraRaderaViktoria: Jag kan ingenting om pumparna, så jag litar på dig! Däremot kan jag ana att det inte är hälsosamt för fontänen,
SvaraRadera