Då var jobbet sökt. Håller tummarna igen. De andra jobben jag sökt har jag då inte hört något ifrån, så jag tror att de passerade och kasserade mig och mitt brev i högen av ansökningar. Jag biter ihop och hoppas på mer lycka i framtiden!
Nu förväntar jag mig att jag ska bli en del av den tolv veckor långa rekryteringsprocessen. Haha! Tolv veckor...
Nu förväntar jag mig att jag ska bli en del av den tolv veckor långa rekryteringsprocessen. Haha! Tolv veckor...
Håller tummarna jag med!
SvaraRaderaTolv veckor?! Det låter mastigt och spännande.
Viktoria: Visst gör det? Och TACK!
SvaraRaderaJag håller självklart tummarna så hårt jag någonsin kan! Hu, vilken väntetid - vill de testa och se hur många som flippar ur av nervositeten eller?
SvaraRaderaPonder: Nåt sånt antar jag.
SvaraRadera