Idag fick jag veta att jag var en av vinnarna till Elvis-biljetter! En
musikal av normalstörda och utvecklingsstörda från Glada Hudik-teatern.
Jag har sett den
förut, men nu ska jag få se den igen. Den är verkligen helt underbart bra. Ni borde alla gå och se den, bara ni får möjligheten!
Grattis! :)
SvaraRaderaOm jag längtar!
SvaraRaderaViktoria: Tackar
SvaraRaderafia: Det blir superskoj!