onsdag 22 april 2009

Idag är jag på skojhumör!

3 kommentarer:

  1. Kunde vara min man som satt in den där annonsen, för jag vet ju allt. ;)

    SvaraRadera
  2. Vägen till ett lyckligt äktenskap! :D

    SvaraRadera
  3. Ponder: Ja, eller min. För jag är ju wikipedia. Öh?

    Viktoria: Exakt!

    SvaraRadera