Norr Went South
fredag 17 april 2009
Lika bra att jag fortsätter
Nu har jag ont i halsen. Känner att det börjar klia upp mot öronen. Men om jag går och lägger mig NU, då ska jag vara frisk imorgon!
2 kommentarer:
Ponder
18 april 2009 kl. 12:36
Jag håller tummarna för att det fungerade!
Svara
Radera
Svar
Svara
S
18 april 2009 kl. 15:42
Ponder: Det känns bättre.
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Jag håller tummarna för att det fungerade!
SvaraRaderaPonder: Det känns bättre.
SvaraRadera