Olika rotfrukter och korv med sting, använder jag mig av. Plus olja och salt, peppar och timjan. Hacka och rör runt. Sist på med korven i mindre, men ganska stora bitar.
Ugnen på 225 grader i 25 minuter.
Klart!
Vi brukar ha aioli till, men idag tror jag inte att vi har någon. Så då får det väl bli utan.



Mums!
SvaraRaderaJag är lite av en korvfantast och nya kombinationer är alltid välkomna! Den här tror jag bestämt att jag måste testa.
Viktoria: En riktig höjdare och den tar inte lång tid alls att skapa. Dessutom sköter den sig själv i ugnen!
SvaraRaderaMums! Har aldrig gjort just den varianten med korv, men det ska helt klart prövas. Gillar mat som sköter sig själv.
SvaraRaderaPonder: Ja, helst skulle man vilja att den hoppade in i ugnen av sig själv också...
SvaraRadera