Tja utan dem sitter man liksom i skiten... ;) Haha sicken dålig humor jag har! Jag är nog ändå en rätt enkel människa.
Tja utan dem sitter man liksom i skiten... ;)
SvaraRaderaHaha sicken dålig humor jag har! Jag är nog ändå en rätt enkel människa.