Visst är det irriterande, när man vet att man har något att säga, men för allt i världen inte kan komma på vad det är.Själv är jag lite stressad över att det redan är torsdag. Har ett reportage som ska vara inlämnat på fredag och jag har inte börjat än...
Ponder: Mycket. Tur att det kommer fler dagar!
Visst är det irriterande, när man vet att man har något att säga, men för allt i världen inte kan komma på vad det är.
SvaraRaderaSjälv är jag lite stressad över att det redan är torsdag. Har ett reportage som ska vara inlämnat på fredag och jag har inte börjat än...
Ponder: Mycket. Tur att det kommer fler dagar!
SvaraRadera