Att man ALDRIG ska få ha något i fred. Nu är det nån som tagit gumman av mig. Jag är så ledsen att jag inte vet vad jag ska göra. Arg och frustrerad. Min födelsedagspresent och allt...
Varför ska folk hela tiden hålla på och ta MINA saker?
Varför ska folk hela tiden hålla på och ta MINA saker?
Nähä, fy farao vad tarvligt. Och gumman som var så fin, och så ny och så DIN. Förstår att du är arg och ledsen.
SvaraRaderaKan inte heller förstår varför folk inte kan ge fan i andras saker, rent ut sagt.
Ponder: Helt obegripligt. Så många kronor kan det väl ändå inte ligga i en begagnad cykel, även om den ser helt ny ut?
SvaraRaderaNä men FY vad arg man blir!!!
SvaraRaderaHoppas de tar fast tjuven!
Fy fasen, j-la tjyvar. :( :(
SvaraRaderaHoppas du får den tillbaka! (Hm, jag vet, inte särskilt troligt)