måndag 25 maj 2009

Har någon anmät en cykelstöld?

Berätta gärna hur lång tid det tar innan man får tillbaka sina stålars.

2 kommentarer:

  1. Ja, det har jag, för ca tio år sen. Men eftersom cykeln i fråga inte var värd några stålars (enligt polisen) har jag ingen aning om den biten tyvärr. Och följdaktligen kan man fråga sig varför jag skrev den här kommentaren?

    SvaraRadera
  2. Ponder: Haha! Du visar i alla fall ditt moraliska stöd!

    SvaraRadera