Ja, det har jag, för ca tio år sen. Men eftersom cykeln i fråga inte var värd några stålars (enligt polisen) har jag ingen aning om den biten tyvärr. Och följdaktligen kan man fråga sig varför jag skrev den här kommentaren?
Ponder: Haha! Du visar i alla fall ditt moraliska stöd!
Ja, det har jag, för ca tio år sen. Men eftersom cykeln i fråga inte var värd några stålars (enligt polisen) har jag ingen aning om den biten tyvärr. Och följdaktligen kan man fråga sig varför jag skrev den här kommentaren?
SvaraRaderaPonder: Haha! Du visar i alla fall ditt moraliska stöd!
SvaraRadera