tisdag 12 maj 2009

The city blir osäker

På torsdag dimper bästa T ner i stan igen! Över natten. Det ni! Vi får helt enkelt en massa timmar att döda ihop.

Det blir grymt.

3 kommentarer:

  1. Jag förväntar mig en fullständig rapport av allt osäkert som händer.

    SvaraRadera
  2. Ponder: Ja, visst. Men nu är vi ju vuxna, så jag anar att det kommer gå lugnt till!

    SvaraRadera
  3. jasså, du tror att bara för att vi är vuxna (haha..)så är det lugna gatan. så söt du är!

    eller, ja... det beror ju på vad man lägger i definitionen :) Pussen!

    SvaraRadera