måndag 18 maj 2009

Har ni sett en reklam

Det finns en reklam för Wasa Bröd där en tjej blir jättearg för att strumbyxorna går sönder. Maken säger att det är jag.

Jahopp.

2 kommentarer:

  1. Haha du också?

    http://totoria.blogg.se/2009/may/frukostmonstret.html

    SvaraRadera
  2. Viktoria: Ja, men jag tror att maken anser mig ha detta humör dygnet runt.

    SvaraRadera