Haha du också?http://totoria.blogg.se/2009/may/frukostmonstret.html
Viktoria: Ja, men jag tror att maken anser mig ha detta humör dygnet runt.
Haha du också?
SvaraRaderahttp://totoria.blogg.se/2009/may/frukostmonstret.html
Viktoria: Ja, men jag tror att maken anser mig ha detta humör dygnet runt.
SvaraRadera