tisdag 19 maj 2009

Hejarklack

Idag på löprundan fick jag min egen hejarklack. Den bestod av en alkis som var ute och samlade burkar i saaaakta mak. Han ropade, med tandlös mun:

-FOOOORTAAAREEE! Fortare!!! Blivande polis.

Öh? Hade inte tid att stanna och förklara att jag redan har ett jobb, som it-tekniker.

4 kommentarer:

  1. Duktig du är som springer! Var hittar du energin??

    SvaraRadera
  2. Hallman's: Tack så mycket! Jag hoppas verkligen att jag orkar hålla igång med det...

    SvaraRadera
  3. Haha, han kanske tyckte att du såg barsk ut som en polis när du sprang?

    SvaraRadera
  4. Ponder: Jo, barsk. Det är precis så jag ser ut när jag löper efter gatorna i Årsta...haha! Han kanske såg en dubbel version av mig, pga alla öl?

    SvaraRadera