Norr Went South
lördag 9 maj 2009
Hur ska det gå?
Jag förstår inte hur jag ska hålla mig vaken under natten. Men det brukar ju gå på nåt vis. Har sovit i kanske en halvtimme. Men legat i sängen betydligt längre. Kanske var det bara dumt att jag försökte?
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar