tisdag 5 maj 2009

Ikväll då?

Ikväll ska jag försöka att inte somna i soffan. Men det kommer antagligen att bli svårt. Vi får i alla fall besök, det vet jag. Om vi hinner till skroten med allt som finns i bilen innan är en svårt att veta. Jag skulle vilja dra på mig tightsen och ut i skogen också.

Men det blir nog bara fika med kompisarna.

2 kommentarer:

  1. Det kan ju kännas lite konstigt om man somnar i soffan när man har besök, så det är nog bäst att du håller dig vaken. ;)

    Hoppas kvällen blev trevlig!

    SvaraRadera
  2. Jag höll mig vaken! Glass och fruktsallad bjöd vi på och då håller man väl sig vaken!?!!

    Kvällen var mycket trevlig!

    SvaraRadera