Det är verkligen en skitbok!Vad blir det för film?
Kul med bio, hoppas filmen var bra!
J: JA! Verkligen en skitbok. Filmen var...tada! En shopaholics bekännelse. Haha! Men det va gratis och jag skulle ALDRIG betala för att se den.Ponder: Det kommer en recension.
Det är verkligen en skitbok!
SvaraRaderaVad blir det för film?
Kul med bio, hoppas filmen var bra!
SvaraRaderaJ: JA! Verkligen en skitbok. Filmen var...tada! En shopaholics bekännelse. Haha! Men det va gratis och jag skulle ALDRIG betala för att se den.
SvaraRaderaPonder: Det kommer en recension.