Norr Went South
onsdag 6 maj 2009
sms
Kaka och Grey's för den som orkar.
Ja, men då tackar man ju inte nej. När man får ett sånt textburet meddelande via mobiltelefonen!
2 kommentarer:
Ponder
7 maj 2009 kl. 19:13
Åh, varför är det ingen som sms:ar sånt till mig?
Svara
Radera
Svar
Svara
S
7 maj 2009 kl. 21:14
Ponder: I'm a lucky girl!
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Åh, varför är det ingen som sms:ar sånt till mig?
SvaraRaderaPonder: I'm a lucky girl!
SvaraRadera