söndag 17 maj 2009

Just det! Dom där skorna.

Alltså, jag ska verkligen sluta tjata om dom där skorna nu. Men jag ska avsluta följetongen med att visa dom också!

5 kommentarer:

  1. Oerhört fina. :) Önskar som sagt att jag klarade av sånna där klackar.

    SvaraRadera
  2. Snygga! En väldigt fin klänning/tunika också :)

    SvaraRadera
  3. Ponder: Öva dig uppåt! Tack för komplimangen också.

    Viktoria: Tackar. Klänningen är från Åhléns. När jag får tid över ska jag lägga upp den och sy in den aning. Känns som att jag går i en säck ibland. Den är fantastiskt skön!

    SvaraRadera
  4. väl värt allt jobb! jag ger tummen upp för din goda smak:)

    SvaraRadera