Norr Went South
söndag 17 maj 2009
Andrahandspåsen
Nu fyller jag andrahandspåsen med de där
skorna
också. Förhoppningsvis orkar jag pallra mig iväg till antingen en bra andrahandsbutik, alternativt en myran-container imorgon. Orkar inte se den där gamla IKEA-påsen längre.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar