fredag 15 maj 2009

Klacken och ett par till

Kom på att om jag ska ge bort ett par skor som aldrig används är det ganska dumt att inte skriva in storleken eller ens ta en bild på dom! Hur ska man då kunna veta om man vill ha dom? Storlek 38. Egentligen sköna. Jag åker till norrland till veckan så leverans dit kan gå bra.


Skickar in dom här också. Inhandlade på Cheap Monday sommaren som var, strl 38. Varje gång jag tar på mig dom skulle jag behöva kapa vänster stortå en smula. Det är inte värt att plåga sig, så dom ska bort. Antligen till second hand eller till dig. Har aldrig använt dom på annat ställe än för att ta två steg i vardagsrummet och önska att stortån krympte.

8 kommentarer:

fia sa...

Jag verkar inte vara någon höjdare att ha med på skoköp..

S sa...

fia: HAHA! Jag tror inte att du var problemet faktiskt. Snarare jag.

Viktoria sa...

Båda paren var superfina men tyvärr fel storlek för mig.

Det är exakt ett par såna basketkängor som jag är ute efter. Ett par färgade och ett par vita med de där blå/röda strecken på sulan. Idag får det bli lite shopping tror jag :)

S sa...

Viktoria: Jamen det är ju inte dumt att köpa nytt!! Lycka Till!

hanna sa...

Hej hej! Bra med bilder! Jag tycker att de ser mycket fina ut, slå klackarna i taket och kajhäng, täcker in allt. Jag bor, som bekant, i Norrland. Har ingen tjingat på dem i södra regionerna innan du åker upp så får du gärna ta med dem. Min syster lär tycka att jag är galen, men man kan aldrig ha för många skor :) När kommer du upp? 0730207107 får du tag i mig på! Hadé, hanna

S sa...

hanna: I bring 'em up! Din syster påpekade din skofetish igår. Hon är nog föga förvånad över att du vill ha dom!

Ingen har tjingat dom, så de är härmed dina. Första, andra....tredje!

Hör av mig när jag är uppe!

hanna sa...

Åh vad glad jag blir. Jippi jippi jippi! Hoppas nu bara att de passar :)

S sa...

hanna: Ja, nu är det bara att hoppas på att jag kommer ihåg dom också! Iofs så ska väl syster ystern upp nästa helg!?