tisdag 12 maj 2009

Nu tycker jag synd om mig själv

Jag har huvudvärk. Punkthuvudvärk. Sedan igår kl 15. Fruktansvärt otäckt när det är bara EN punkt och inte fördelat över hela hjärnpartiet. Har sms:at jobbet och sagt att jag blir sen. Jag har sällan ont i huvudet, därför får jag nästan panik när jag har det. Speciellt när den inte går över.

Fick dubbla Bamyl Coffein av maken i morse. Nu känner jag mig helt seg i skallen istället. Jag trodde att det bara var starkare saker, så som Panocod som fick mig att bli knasig i bollen. Men tydligen inte.

Aja. Ska börja pallra mig mot pendeln.

3 kommentarer:

Familjen Hallman sa...

Hoppas det går över snabbt. Finns inge värre än huvudvärk!

S sa...

Familjen H: Det finns faktiskt inget som är så besvärligt som huvudvärk. Stackars herr Hallman! Men både jag och syster yster lider av samma typ av huvudvärk. Kanske borde kollas upp...

Ponder sa...

Blä för huvudvärk! Hoppas bamylen hjälpte.