tisdag 26 maj 2009

Svaret

Jag skrev tillslut ett svar:

Du är ju inte riktigt sann. Först skriver du att programmering vore något alldeles ypperligt för damer eftersom det kräver intelligens. Sen uttalar du dig om kvinnan som någon som tappat all intelligens, genom att säga att vi gifter oss och sen behöver vi inte någon karriär. Maken har ju stålar. Puckat. Jag är lyckligt gift, lika mycket i karriären som min make och tänkte snart ta nästa kliv på den berömda stegen. Jag började inte ens i källaren. Jag klev direkt in på plan 2.

2 kommentarer:

Ponder sa...

Jag blir ofta så trött på sånna där diskussioner, och framför allt på sånna män, att jag inte ids svara. Kanske dumt, men jag orkar inte ödsla tid och energi på dom!

S sa...

Ponder: Jag med. Speciellt när det spårade ur totalt. "Samtalet" fortsatte. Nu orkar jag inget mer om han svarar igen.