måndag 25 maj 2009

Utmanad

Jag blev utmanad av grannen. Jag är dålig på att utmana just precis fem personer, så känn er utmanade allihop istället.

Kopiera detta till din blogg, utmana 5 personer och berätta det för dom. Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord! Du får inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar! Om du utmanar någon med listan så får den personen, om ni skulle råka ha namn som börjar på samma bokstav, inte ge samma svar som du (utom namnet då om ni heter lika). Lycka till!

Vad heter du?: S
Ett ord på fyra bokstäver: Sand
Flicknamn: Sally
Pojknamn: Sigvard
Yrke: Svetsare
Färg: Sandsten
Klädesplagg: Shorts
Mat: Sallad
Sak i badrummet: Sax
Plats/stad: Sollefteå
En orsak att vara sen: Soppatorsk
Något man skriker: Sockerchock
Film: Sjätte sinnet
Något man dricker: Sprit (?)
Band: Salt n pepa
Djur: Svin
Gatunamn: Storgatan
Bil: Skoda
Sång: Säg det igen
Känd person: Siv Malmqvist

2 kommentarer:

Ponder sa...

Den har jag gjort redan. Det blev så där roliga svar den gången, så jag tror inte det är läge för en repris.

S sa...

Ponder: Du behöver inte. Jag slutade att försöka ta fram roliga svar efter ett tag. Det fanns inga...