söndag 24 maj 2009

Adjö då

Nu är norrlandsvisiten strax över. Nästa blir väl i augusti.

8 kommentarer:

the t sa...

tack för trevlig sollunch i det sköna gröna:) adjö.

Världen enligt J. sa...

Kanske är det dags för en bloggfika i augusti...? Viktoria? Kanske även någon mer?

fia sa...

utmanad, http://livistockholm.blogg.se/2009/may/ord-pa-s.html

Viktoria sa...

Bloggfika! Det låter jättetrevligt! :)

S sa...

J: Vilken UTMÄRKT idé!

t: Tack själv!

fia: Det ska jag kolla upp.

Viktoria: Ses i augusti då. Nu blev jag nervös.

Ponder sa...

Åh, men jag vill ju också Norrlands-blogg-fika jue!! Attans att svärmor har den dåliga smaken att bo ÄNNU längre norrut...

Ponder sa...

Och om jag var med behövde du ju inte vara nervös, för vi har ju redan träffats! :)

S sa...

Ponder: Men då får hon väl flytta då! Hon må ju förstå att vi måste blogg-fika?

Hade inte varit det minsta nervös om du varit med, så klart. Jag är dålig på att ljuga.