fredag 15 maj 2009

SverigesRadio


Idag hamnade jag i ett tåg som såg annorlunda ut. Det var inte ett vanligt blått tåg som SL annars brukar. Det var pyntat, både utanpå och inuti. Det visade sig att jag prickat av ett av SL och Sveriges Radios samarbeten. Det finns en liten box där man kan plugga in sina hörlurar och lyssna på p3 dokumentär när man är ute och åker.

Ganska coolt, men användarvänligheten är väl si så där. Upplevelsen kan jag inte utvärdera, för jag provade aldrig den lilla röda.

Jag har försökt att hitta information om tjänsten på nätet, men jag gav upp.

2 kommentarer:

Viktoria sa...

Idén var ju jättebra! Även om just den lilla lådan inte funkade så bra.

För är det något som är underskattat idag så tror jag att det är just radio. Där finns så otroligt mkt intressant och spännande.

S sa...

Viktoria: Jag vet inte om lådan inte fungerade bra. Det verkade bara vara lite konstigt. Alla fyra kring lådan kan ju omöjligt lyssna i alla fall.

Radio är väldigt underhållande annars!