tisdag 12 maj 2009

Jag har en klack över

Jag har ett par svarta pumps med en klack på kanske...5 cm. Om ens det. Öppen tå. Jättesköna. OM det inte vore för att de är en halv storlek för små. Är det någon som är sugen?? De är från din sko, men inte så billiga och syntetiska som deras skor kan vara. Utan deras dyrare sko. Men jag har köpt dom på rea för en spottstyver, så om någon kan tänkas vilja förbarma sig över mina skor är det bara att hojta högt!

Uppdatering: Jag har använt dom en kväll, på Berns. That's it!

3 kommentarer:

Ponder sa...

Tyvärr, jag har alldeles för små fötter. Men någon annan bloggläsare kanske nappar?

hanna sa...

om man är 37-38 eller så. hur passar ens fötter i skorna då/skotös

S sa...

hanna: Bra poäng där. Jag har inte skrivit ut storleken på skon. Haha!!

Jag tror att 37-38 KAN funka, men den kan bli lite för stor. Jag har 38-39 och då är den lite trång som sagt. Du kan ju alltid prova!?