lördag 16 maj 2009

In the morning

Måste jag förklara bilderna? De togs klockan ca 9.00.

7 kommentarer:

fia sa...

Vilken high tech mundering! Riktigt proffsigt!

S sa...

fia: What? Vad är high tech? Tightsen? Jackan har jag haft i en evighet -den är SKÖN att röra sig i.

Världen enligt J. sa...

Nice! Snygga kläder gör halva jobbet! (Du tror väl inte att jag tog mig runt en halvmara utan förberedande konsumtion...?)

fia sa...

Både tightsen och jackan ser high tech ut i mina ögon! Jag ser ungefär ut som upphängd och nedsläppt de få gånger jag pallrat mig ut med löparskor.

S sa...

J: Halvmara?? Jösses i min låda. Det kommer nog aldrig att hända. Att ha lite bra kläder underlättar faktiskt, mycket! Konsumtion är alltid bra förberedelse.

fia: Grejjen är att när jag har varit ute och sprungit förut har allting varit så bylsigt att det blir jobbigt. Nu känns kläderna knappt vilket gör det hundra ggr lättare! Du borde prova.

t sa...

aha! det va du på båda bilderna, tänkte det va p. jag har det rörigt idag!

S sa...

t: Jaha! Ja, jag fick det också rörigt. Men bra att det var utrett nu då! Jag är så självupptagen att jag bara fotar mig själv. Haha!