söndag 10 maj 2009

Happy day!

Nu har det blivit ny dag. Solen är typ uppe. Det är trafik utanför jobbet. Vilka som väljer att vara ute och köra kl 04.23 är dock oklart. 

Jag sitter kvar här ett tag till och gör absolut ingenting eftersom jag inte har något att göra. Jag bara väntar. Jag undrar hur länge jag ska behöva vänta.

Ja, ja. Jag börjar komma in i andra andningen och har just överlevt den värsta sömnkrisen. Om en halvtimme ska jag agera väckarklocka och skrämma upp systern till jobbet. Tur att man har simultanförmågan. Jag tänkte, så att jag kan ringa och vänta samtidigt.

2 kommentarer:

Ponder sa...

Hoppas du sover sött nu i allafall! Hur kommer det sig att du jobbar på natten? Jag trodde datorerna skötta sig själva då?! ;)

Glöm inte att mejla mig om skorna när du vaknar. :)

S sa...

Ponder: Sov bara till 12, annars blir man ju inte människa förrän på Torsdag eller nåt.

Jag hör av mig, snälla du!!