det är nåt visst med att somna i soffan! nu för tiden känns det som lyx :)
Det brukar vara skönt att somna i soffan, men svin tungt att vakna och massa sig upp tycker jag.
t: Ja, lyxigt är det!Ponder: Joo...det va tungt. Blev aldrig människa igen. Gick iväg till sängen efter ett tag.
det är nåt visst med att somna i soffan! nu för tiden känns det som lyx :)
SvaraRaderaDet brukar vara skönt att somna i soffan, men svin tungt att vakna och massa sig upp tycker jag.
SvaraRaderat: Ja, lyxigt är det!
SvaraRaderaPonder: Joo...det va tungt. Blev aldrig människa igen. Gick iväg till sängen efter ett tag.