söndag 3 maj 2009

Så där

Då är man på banan igen, med städat vardagsrum. Även om det står en micro på matbordet! Vi har kommit väldigt långt i köket, vilket är skönt. Men vi har massor kvar att göra ändå. Men nu kan vi leva igen!

4 kommentarer:

  1. Hurra! Håller tummarna för att resten av kökspulandet flyter på bra. :)

    SvaraRadera
  2. fia: I agree!

    Emma: Jajjemän!

    Ponder: Så bra, för vi behöver alla tummar vi kan få!

    SvaraRadera