jej!!
Härligt!
Hurra! Håller tummarna för att resten av kökspulandet flyter på bra. :)
fia: I agree!Emma: Jajjemän!Ponder: Så bra, för vi behöver alla tummar vi kan få!
jej!!
SvaraRaderaHärligt!
SvaraRaderaHurra! Håller tummarna för att resten av kökspulandet flyter på bra. :)
SvaraRaderafia: I agree!
SvaraRaderaEmma: Jajjemän!
Ponder: Så bra, för vi behöver alla tummar vi kan få!