Mm den känns igen. Känslan. Man skulle helst bara vilja sjunka genom golvet. Det är ingen trevlig känsla alls.
Viktoria: Näe..
Mm den känns igen. Känslan.
SvaraRaderaMan skulle helst bara vilja sjunka genom golvet. Det är ingen trevlig känsla alls.
Viktoria: Näe..
SvaraRadera