onsdag 20 maj 2009

Norrland so far

  • Lite kyligare vind än i storstan
  • Taco-buffé med föräldrarna
  • Fika på altanen
  • Maken har varit hurtig, jag stannade hemma
  • Slängde iväg en jobbansökan med sista ansökningsdag idag
Ja, det var väl det.

5 kommentarer:

  1. Här blåser det kallt idag.

    SvaraRadera
  2. ååå, du är hemma:)

    SvaraRadera
  3. fia: Ja, här är det grått.

    tii: yep. seg som aldrig förr.

    SvaraRadera
  4. jasså det var du som tog med dig molnen. Vi har ju haft soligt tidigare :P

    SvaraRadera
  5. Malin: Men. Jag har ju suttit i bikini hos mamma och pappa...

    SvaraRadera