Här blåser det kallt idag.
ååå, du är hemma:)
fia: Ja, här är det grått.tii: yep. seg som aldrig förr.
jasså det var du som tog med dig molnen. Vi har ju haft soligt tidigare :P
Malin: Men. Jag har ju suttit i bikini hos mamma och pappa...
Här blåser det kallt idag.
SvaraRaderaååå, du är hemma:)
SvaraRaderafia: Ja, här är det grått.
SvaraRaderatii: yep. seg som aldrig förr.
jasså det var du som tog med dig molnen. Vi har ju haft soligt tidigare :P
SvaraRaderaMalin: Men. Jag har ju suttit i bikini hos mamma och pappa...
SvaraRadera