Lövely! Hoppas vädret håller i sig nu när vi kommer upp...
Ser rätt behagligt ut. Å jobbigt då förstås ;)
Ponder: Jamenvisst! Ömsom regn, ömsom sol.Viktoria: Enormt påfrestande.
Lövely! Hoppas vädret håller i sig nu när vi kommer upp...
SvaraRaderaSer rätt behagligt ut. Å jobbigt då förstås ;)
SvaraRaderaPonder: Jamenvisst! Ömsom regn, ömsom sol.
SvaraRaderaViktoria: Enormt påfrestande.