torsdag 21 maj 2009

Norrlandsuppdatering

Idag har det varit enormt jobbigt. Det man inte kan se på bilden är mig i bikini. Håhå, så skönt!

3 kommentarer:

  1. Lövely! Hoppas vädret håller i sig nu när vi kommer upp...

    SvaraRadera
  2. Ser rätt behagligt ut. Å jobbigt då förstås ;)

    SvaraRadera
  3. Ponder: Jamenvisst! Ömsom regn, ömsom sol.

    Viktoria: Enormt påfrestande.

    SvaraRadera