torsdag 14 maj 2009

Nu är det bråttom!

Måste rusa till Leif som ska rufsa till kalufsen lite och sen träffa bästa T och bästa J! Som på den gamla goda tiden, ungefär 15 år tillbaka.

Återkommer.

2 kommentarer:

  1. Hoppas kalufsen och kvällen blev bra! :)

    Förresten, det har blivit lite ändring av location på lördag - fortfarande på Söder, men i en park som börjar på T... (naturligtvis minns jag inte vad den heter och orkar inte ta reda på det heller :P)

    SvaraRadera
  2. Ponder: Kalufsen...nja. Men kvällen var BRA!

    Antar att parken heter Tantolunden!

    SvaraRadera