Hoppas kalufsen och kvällen blev bra! :)Förresten, det har blivit lite ändring av location på lördag - fortfarande på Söder, men i en park som börjar på T... (naturligtvis minns jag inte vad den heter och orkar inte ta reda på det heller :P)
Ponder: Kalufsen...nja. Men kvällen var BRA!Antar att parken heter Tantolunden!
Hoppas kalufsen och kvällen blev bra! :)
SvaraRaderaFörresten, det har blivit lite ändring av location på lördag - fortfarande på Söder, men i en park som börjar på T... (naturligtvis minns jag inte vad den heter och orkar inte ta reda på det heller :P)
Ponder: Kalufsen...nja. Men kvällen var BRA!
SvaraRaderaAntar att parken heter Tantolunden!