onsdag 20 maj 2009

Samma förväntningar som förra året

Jag önskar mig även detta år ett välkomnande utan dess like när jag landar i norrland. Om några timmar.

Jösses vad jag ska slappa där uppe. Vi kanske hörs!?

2 kommentarer:

  1. järnspikar, mina storslagna planer gick i stöpet! visste inte vilken tid du skulle landa... lam ursäkt, jag vet:)

    SvaraRadera