Jag satt också och var på g att lägga ut en bild på vädret inför helgen! Men skippade det.
Sweet! Hoppas det sträcker sig hit upp också. ;)
fia: Jag är steget före!Ponder: Jag ska hålla tummarna för det!
Jag satt också och var på g att lägga ut en bild på vädret inför helgen! Men skippade det.
SvaraRaderaSweet! Hoppas det sträcker sig hit upp också. ;)
SvaraRaderafia: Jag är steget före!
SvaraRaderaPonder: Jag ska hålla tummarna för det!