Mm tänk midsommar, nära och kära och så solvarma jordgubbar... Det är så att man får knottrer på armarna av bara tanken :)
Viktoria: Lät inte alls helt fel. Men nog vill jag ha kalla jordgubbar tror jag. Eller äter jag dom kanske ljumma? Har aldrig reflekterat över det.
Mm tänk midsommar, nära och kära och så solvarma jordgubbar...
SvaraRaderaDet är så att man får knottrer på armarna av bara tanken :)
Viktoria: Lät inte alls helt fel. Men nog vill jag ha kalla jordgubbar tror jag. Eller äter jag dom kanske ljumma? Har aldrig reflekterat över det.
SvaraRadera