Jag har funderat på det där. Det papperslösa kontoret. Det kommer nog sannolikt aldrig hända så jag kampanjar på jobbet - Dubbelsidig utskrift 1.0! Misstänker att jag kommer att landa på 1.1, 1.2, 1.3, 1.4... ja och så vidare.
Viktoria: Jag försöker också undvika att skriva ut på enkla sidor. Men det är svårt att få skrivaren att alltid förstå...
Jag har funderat på det där. Det papperslösa kontoret. Det kommer nog sannolikt aldrig hända så jag kampanjar på jobbet - Dubbelsidig utskrift 1.0! Misstänker att jag kommer att landa på 1.1, 1.2, 1.3, 1.4... ja och så vidare.
SvaraRaderaViktoria: Jag försöker också undvika att skriva ut på enkla sidor. Men det är svårt att få skrivaren att alltid förstå...
SvaraRadera