Norr Went South
tisdag 16 juni 2009
Morgondagens fråga
Hur ska man kunna veta att det är låst?
Det går ju inte att prova. Jag gillar inte såna här lås på toadörrar. Det ska ni veta!
2 kommentarer:
Miriam
16 juni 2009 kl. 22:42
Håller med!
Svara
Radera
Svar
Svara
S
17 juni 2009 kl. 17:00
Miriam: Dig kan man lita på!
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Håller med!
SvaraRaderaMiriam: Dig kan man lita på!
SvaraRadera