Norr Went South
tisdag 16 juni 2009
Utsikten likamed tråkig
Vi bytte våning och del av huset en fredag för några veckor sedan. Oj, vilken skojjig utsikt jag har numera...
Men vi kan väl i alla fall enas om att det är lite roligare utsikt när det är sol?
1 kommentar:
Viktoria
17 juni 2009 kl. 20:59
Japp det är vi ense om!
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Japp det är vi ense om!
SvaraRadera