Norr Went South
tisdag 30 juni 2009
Försoffad
Jag somnade i soffan för ca 40 minuter sedan. Det var LÄNGE sedan det hände. Jag somnar inte i soffan. Jag har inte ro till det. Fram tills idag då.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar