söndag 14 juni 2009

Idag

Idag befinner jag mig i köket. Det kallas underarbete.

3 kommentarer:

  1. Och jag läste "underrede". Då blev det väldigt svårt att förstå vad du menade.

    Hoppas det gick bra och att ni inte avled av tristess.

    SvaraRadera
  2. fia: Tur att vi har några supportrar...

    Ponder: Det kan jag förstå! Det gick si så där.

    SvaraRadera