heja heja
Och jag läste "underrede". Då blev det väldigt svårt att förstå vad du menade.Hoppas det gick bra och att ni inte avled av tristess.
fia: Tur att vi har några supportrar...Ponder: Det kan jag förstå! Det gick si så där.
heja heja
SvaraRaderaOch jag läste "underrede". Då blev det väldigt svårt att förstå vad du menade.
SvaraRaderaHoppas det gick bra och att ni inte avled av tristess.
fia: Tur att vi har några supportrar...
SvaraRaderaPonder: Det kan jag förstå! Det gick si så där.