Längtar till nästa gång, då kanske jag kan vara med!
fia: Vi får börja med att hoppas på bättre väder!
Längtar till nästa gång, då kanske jag kan vara med!
SvaraRaderafia: Vi får börja med att hoppas på bättre väder!
SvaraRadera