onsdag 3 juni 2009

Jag vet att det är roligare med bilder

Därför lägger jag inte ett inlägg som visar vad jag gjorde i söndags. På de vanliga klipporna kring Årstaviken. Med en engångsgrill och hamburgare. Kanske kan man inte avsluta veckan på ett bättre sätt.

2 kommentarer:

  1. Längtar till nästa gång, då kanske jag kan vara med!

    SvaraRadera
  2. fia: Vi får börja med att hoppas på bättre väder!

    SvaraRadera