torsdag 18 juni 2009

Nämen gu' se duktin ja' ä!

Jag har klivit upp en timme tidigare än normalt hela veckan. Det betyder att jag vaknar kl 06.00 och kliver upp strax därefter.

Oj, så bra!

3 kommentarer:

  1. Grattis, det är alltid tillfredsställande att komma upp tidigare än vanligt. =D

    SvaraRadera
  2. Det är trevligt, röstar för att du fortsätter med det!

    SvaraRadera