lördag 6 juni 2009

Nu är jag så där konstig igen

Alldeles nyss skrapade en kvinna triss i tv och vinner pengar i 25 år. Jag blir så glad för hennes skull att jag är på vippen att börja gråta. Tät i näsan blir jag i alla fall...

Efter det gick jag in på vk.se och det slutar med att jag läser om Robin Söderling's FANTASTISKA match igår. Åsså är det kört igen. Tät i näsan...

Jag hoppas dagens kakelresa och tapetresa inte ska täppa igen näsan. Då blir det en jobbig dag!

5 kommentarer:

  1. Det där låter som jag när jag är gravid...! ;)

    Hoppas kakel- och tapetandet gick bra. :)

    SvaraRadera
  2. Ponder: Ja, men gravid är jag definitivt inte!!

    Tapetandet gick bra!

    SvaraRadera
  3. Hehe tät i näsan. Det var ett bra "täckord". Det ska jag anamma :)

    Jag har också ruskigt lätt för att bli tät. Ofta.

    SvaraRadera
  4. Viktoria: Skönt att vi är fler.

    SvaraRadera