Man känner sig på nåt konstigt sätt lite rikare då man får grönsaker med skaft. Å så smakar det lite bättre.
Viktoria: Jag vet inte riktigt vad det är, men det känns som att jag shoppat med stil då. Tjusigt på något vis.
Man känner sig på nåt konstigt sätt lite rikare då man får grönsaker med skaft. Å så smakar det lite bättre.
SvaraRaderaViktoria: Jag vet inte riktigt vad det är, men det känns som att jag shoppat med stil då. Tjusigt på något vis.
SvaraRadera