tisdag 30 juni 2009

Tittar tillbaka i tiden

I April förra året skrev jag detta inlägg. Jag vet inte hur det hände, men jag kom att tänka på det i helgen. Tack och lov har jag inte sett någon gå omkring i dem.

2 kommentarer:

  1. Verkligen skönt att de inte slog. Med mode kan man ju aldrig veta.

    SvaraRadera
  2. Ponder: Om inte annat så kommer de väl tillbaka om några år, det går ju i cykler det där...

    SvaraRadera